Cartea în habitatul natural


Cărți, cafea și  ciocolată…acesta e universul meu, acesta e  doar timpul meu…când într-un mod egoist sunt doar eu  și lumea mirifică a lecturii – personaje exuberante, exotice, mai mult sau mai puțin împătimite, idei și ideologii, vise aparținând celor ce cred cu tărie în plăcerea de-a citi…

Orele 5.00 AM, mă-ndrept sprintenă spre bucătărie, deja dornică de aroma cafelei…pun ibricul cu apă și cafea  pe limbile de foc, așteptând în liniște, savurarea delicioasei licori; cafea, 4 tablete de ciocolată, miere de albine și mă cufund în lectură, pe scaunul ce  zi de zi are altă și altă formă, de-a lungul timpului, orelor de lectură…

2 astfel de ore în lumea mea, dimineața,  în lumea cărților, cufundată-ntr-o stare de atât bine, încât, după ora și jumătate dedicată, parc-aș reveni din neant, într-o lume ce nu-mi aparține…

…O zi de lucru, o zi din viața unei familii, până-n orele 22:00 PM, când ”ciufurile” celor dragi, de toate mărimile și culorile -negru, ușor grizonat – sunt pe pernă, deja în lumea viselor…Atunci,  cu cartea  subsoară, aprind veioza, o lumină palidă, care-mi ghicește de fiecare dată gândurile, pălind ușor, în asentimentul meu, pentru ca nimeni altcineva să nu tulbure acest tabiet, de-a lungul anilor…Mă strecor în lenjeria caldă, moale și parfumată și timp de 2-3  ore sunt în compania cărților, prietenele mele de suflet, simț și cuget.

Acestea au fost create pentru SUPERBLOG 2012!

Lasă un răspuns

