SUPERBLOG 2012


E tarziu, dupa orele 24.00, deja duminica dimineata, ultima zi de inscriere…Cu cateva minute in urma, agitata si panicata de gestul pe care urma sa-l fac, m-am inscris intr-o  competitie de zile mari...

DA, M-AM INSCRIS LA SUPERBLOG2012!!!

Stiu, de ce-am facut-o, veti intreba!?…

Pentru ca-mi place sa scriu si vreau sa strig tuturor asta! Imi place sa daruiesc din ceea ce fac zi de zi….da, zi de zi!….sunt eu insami, sunt o farama din adevarul celui care stie ce vrea sa faca!

Da, am facut-o pentru mine, m-am inscris la aceasta competitie pentru placerea de a scrie, de-a impartasi acest moment cu cei din jurul meu….

Va doresc succes !

Sanatate, iubire, intelegere, cred in magia triunghiului…

5 gânduri despre „SUPERBLOG 2012

  1. Pingback: SUPERBLOG 2012 « MANIFEST PENTRU CREATIVITATE

Lasă un răspuns

